Reklamace
4MedFit s.r.o odpovídá za vady, které vznikly na zboží v do okamžiku převzetí zboží klientem. Individuální alergická reakce na určitou látku obsaženou v kosmetických výrobcích není důvodem k reklamaci. Reklamované zboží musí být zasláno v původním obalu, s případným příslušenstvím a příbalovým letákem společně s vyplněným reklamačním listem. Reklamace bude posouzena do 30 dní od data přijetí reklamované zásilky. Výrobky, které byly již používány z hygienických důvodů nelze vracet. Jak reklamované zboží zaslat:
Doporučení:
Zabalit reklamované zboží do původního balení
Vyplnit reklamační formulář
Vložit do balíku společně s reklamovaným zbožím
Odešlete zásilku na následující adresu:
Oddělení Reklamace
4MedFit s.r.o
Slezská 2170/111
130 00 Praha 3 Vinohrady
Česká republika
Upozornění
Náklady spojené s odesláním reklamovaného zboží hradí klient, který zboží reklamuje.
Veškeré podmínky pro vrácení zboží a peněz naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách na našich internetových stránkách.